קידום ממומן – PPC
מה זה PPC?
קידום אתרים ממומן –PPC (Pay-Per-Click) היא עוד דרך אחת בשיווק הדיגיטלי אשר מתמקדת בקמפיינים ממונים בגוגל, במילים פשוטות : משלמים לגוגל כדי להיות ממוקמים גבוה בתוצאות החיפוש בביטויי חיפוש רלוונטיים לעסק שלכם.
קידום ממומן היא אחת מהדרכים היעילות לחשיפה גדולה יותר של העסק שלכם והגדלת המכירות במהירות, גם אם אתר העסק שלכם לא ממוקם גבוה בקידום האורגני.

כיצד עובד הקידום הממומן?
קידום ממומן פועל ע"י הצבת מודעות בתוצאות במנוע החיפוש. המודעה עשויה להופיע כאשר גולש מחפש ביטוי מסוים שיכול להיות רלוונטי למודעה שלנו. אנחנו משלמים רק כאשר מקליקים על המודעה.
על מנת להצליח בקידום ממומן חשוב לבצע עבודה מקדימה, לחקור את העסק, להבין את השוק ומי המתחרים.
הקידום הממומן מתבצע בכמה שלבים:
- מחקר מילות מפתח
- חקר מתחרים
- בחירת הביטויים המתאימים ביותר לקמפיין – בטויי מפתח בעלי נפח חיפושים גבוה ורלוונטיים לעסק. כך שהמודעה שלנו תופיע ללקוחות פוטנציאלים באמת.
- יצירת המודעה ותחילת הקמפיין
יתרונות הקידום הממומן (PPC):
חשיפה מיידית של העסק שלכם – בקמפיין PPC ניתן לראות תוצאות מהירות גם אם האתר לא ממוקם גבוה באורגני.
תקציב מבוקר – בקמפיין ממומן ניתן להגדיר את סכום ההשקעה היומי כך שיש לכם שליטה על התקציב שלכם.
רלוונטיות בבחירת ביטויי מפתח – נקדם את הביטויים המדויקים והמתאימים ביותר לעסק כך שיופיעו בפני קהל יעד רלוונטי.
מדידת תוצאות – ניתן לעקוב אחר ביצועי הקמפיין שלכם, לראות כמה אנשים ראו את המודעות, כמה לחצו וכמה הפכו ללקוחות ומכאן להבין מה מהמודעות עובד ומה פחות.
קידום אתרים ממומן מהווה כלי אפקטיבי לחשיפת האתר שלכם ע"י הופעה בתוצאות ראשונות במנוע החיפוש בפני לקוחות פוטנציאלים ובכך לתת לכם יתרון על פני המתחרים.
אם אתם מחשפים דרך מהירה לקדם את העסק שלכם, PPC היא אפשרות שכדאי לקחת בחשבון.